Klachtenregeling


Als vanzelfsprekend gaan we zorgvuldig met jou om. Als eerste plaats als mens en natuurlijk ook als cliënt. Wij doen er alles aan om je op een goede en respectvolle manier hulp te bieden. Toch kan het zijn dat je ergens niet tevreden over bent. Weet dat je ten alle tijden welkom bent om dit met ons te bespreken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent of wat je anders wil hebben. Wil of kun je de klacht niet met ons persoonlijk bespreken of komen we er samen niet uit? Dan kan je gratis gebruikmaken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris via GAT geschillen, waar wij bij zijn aangesloten. Deze ondersteunt je bij het formuleren van je klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen. Er wordt samen met je gekeken naar de mogelijkheden om gehoor te vinden voor je klacht.

Indien je daar gebruik van wilt maken, ga dan naar https://gatgeschillen.nl/ik-heb-een-klacht-wat-nu/.